Ρόδος: Καταγγελία Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων για συνθήκες εργασίας

Ανεξέλεγκτες οι συνθήκες εργασίας των οδηγών τουριστικών λεωφορείων. Επιστολή καταγγελία για τις συνθήκες εργασίας των οδηγών τουριστικών λεωφορείων στη Ρόδο

Επιστολή-καταγγελία προς όλες τις αρμόδιες Υπηρεσίες ζητώντας την εφαρμογή του νόμου, από το Σωματείο Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Ρόδου.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Ρόδου «Ο Κολοσσός», κ. Αργύρης Σκουλής, απέστειλε επιστολή καταγγελίας προς όλες τις αρμόδιες Υπηρεσίες (μεταξύ άλλων στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου, τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, το Λιμεναρχείο Ρόδου και τον διοικητή Αεροδρομίου Ρόδου), ζητώντας την εφαρμογή του νόμου.

Στην επιστολή του ο κ. Σκουλής αναφέρει:

«Η κατάσταση στο νησί της Ρόδου κατά την τουριστική περίοδο είναι ανεξέλεγκτη ως προς τις συνθήκες εργασίας των οδηγών τουριστικών λεωφορείων.

1) Τήρηση της σύμβασης εργασίας
Καμία επιχείρηση δεν προσκομίζει στον εργαζόμενο για κάθε μήνα που πληρώνεται αναλυτική μισθολογική κατάσταση ενώ έχει υποχρέωση να το κάνει αγνοώντας επιδεικτικά κάθε νομιμότητα, με σκοπό να αποφύγει τον έλεγχο του τι αποδίδει στον εργαζόμενο, αφού άλλα θα δείξουν τα αποδεικτικά στοιχεία (ταχογράφοι, δελτία κίνησης, δελτία ωρών απασχόλησης) και τελικά διαφορετικά για ποσά δεδουλευμένων πληρώνεται και ασφαλίζεται στο ΙΚΑ ο εργαζόμενος.

Το Σ.Ε.Π.Ε. Ρόδου δηλώνει αδυναμία ελέγχου λόγω υποστελέχωσης προσωπικού.

Παρ’ όλο ότι την περασμένη τουριστική περίοδο κλιμάκιο του Υπουργείου Εργασίας ασκώντας τοπικούς ελέγχους στο νησί μας διαπίστωσε ότι όλες οι επιχειρήσεις και τα λεωφορεία που έλεγξε ήταν και συνεχίζουν να είναι παράνομες, τα πρόστιμα που επέβαλαν είχαν προειδοποιητικό χαρακτήρα αφού οι ελεγκτές κατά την βεβαίωση των παραβάσεων εξάντλησαν την επιείκεια τους βάζοντας κατά την γνώμη μας χαμηλά ενδεικτικά ποσά ενώ ο νόμος προβλέπει πολύ πιο αυστηρά και όπως αποδείχθηκε δεν συνέτισαν τους παρανομούντες επιχειρηματίες, αφού τα κέρδη που αποκομίζουν είναι δυσανάλογα υπέρ τους σε σχέση με τα πρόστιμα που τους επιβλήθηκαν. Άρα αμφισβητώ σοβαρά αν υπάρχει βούληση από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους να εξαντλήσουν την αυστηρότητα των διοικητικών κυρώσεων.

Συζητείται μεταξύ των απλών ανθρώπων του λαού μας η πελατειακή σχέση μεταξύ πολιτικών – θεσμικών, διοικητικών προσώπων, τοπικών αρχόντων και επιχειρηματιών (θέλω να πιστεύω ότι οι φήμες δεν ευσταθούν).

2) Θέματα Υγιεινής και Ασφάλειας
Η εγκληματική παραβίαση του ωραρίου απασχόλησης (πολλές φορές και πέραν του 24ώρου) και του ορίου ταχύτητας λόγω ανάληψης υπερβολικού έργου, οφείλονται στο γεγονός ότι ενώ επιτρέπεται ο εκσυγχρονισμός του παλαιού τύπου ταχογράφου σε ψηφιακό (Δεν είμαστε αντίθετοι στον εκσυγχρονισμό της τεχνολογίας), δεν υπάρχει το ανάλογο προσωπικό ελεγκτικού μηχανισμού ή η τεχνογνωσία για έλεγχο.

Η φυσική κατάσταση του οδηγού είναι σε επικίνδυνα επίπεδα και μπορεί να προκαλέσει ανά πάσα στιγμή θανατηφόρα ατυχήματα. Λόγω δε του όγκου και του βάρους των οχημάτων (Περίπου 17 τόνους όταν το όχημα είναι πλήρες συμπεριλαμβανομένων και των αποσκευών των πελατών) μπορεί να ισοπεδώσει σε περίπτωση ατυχήματος ό,τι βρεθεί μπροστά του, ανθρώπους, οχήματα ή ακόμα και σπίτια. Αναλογιστείτε την δυσφήμιση της τουριστικής μας βιομηχανίας στο εξωτερικό.

Η αδυναμία αυτή του κράτους «πριμοδοτεί» την χωρίς όριο παρανομία από την μεριά των τυχοδιωκτών επιχειρηματιών λειτουργώντας ανταγωνιστικά ως προς τους υγιείς επιχειρηματίες εξαφανίζοντάς τους από την αγορά! Κατάσταση far west!

Κατόπιν προτάσεως σε πρόσφατη τηλεοπτική συζήτηση σε τοπικό σταθμό του προέδρου τουριστικών πρακτόρων κύριου Κώστα Γεωργιάδη στο να εμπλακεί το ΣΔΟΕ Ρόδου συμπληρώνουμε εμείς αν υπάρχει υποστελέχωση σε ορισμένες από τις υπηρεσίες του κράτους ας λειτουργήσουν μεταξύ τους οι υπηρεσίες ως συγκοινωνούντα δοχεία υποβοηθώντας και επιδίδοντας υπηρεσιακά η μία στην άλλη υπηρεσία με στοιχεία παρανομούντων κατά τη διεξαγωγή ελέγχων.

Ερώτηση: Είναι σε θέση οι υπηρεσίες Γραφείο Συγκοινωνιών Ρόδου, Σ.Ε.Π.Ε., Σ.Δ.Ο.Ε, να γνωρίζουν πόσα λεωφορεία δραστηριοποιούνται στο νησί της Ρόδου αφού εμπλέκονται στην υπογραφή και σφράγιση βιβλίων που συνοδεύουν το κάθε όχημα; Και κατά προέκταση η περιφέρεια;

3) Ο νόμος θα πρέπει να λειτουργήσει προς όλες τις κατευθύνσεις συστηματικά και όχι επιλεκτικά εάν η στόχευση είναι να υπάρξει το όποιο αποτέλεσμα. Εάν το τυπικό υπερισχύσει του ουσιαστικού τότε είμαστε σαν κοινωνία και σαν κράτος άξιοι της τύχης μας.

Απευθύνομαι στο κράτος των Ελλήνων και περιμένω με αγωνία την ανταπόκρισή σας στα παραπάνω».

Πηγή: http://www.traveldailynews.gr/news/article/51029

 

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: