Αιγαιοπελαγίτικος Οικολογικός Άνεμος

Μιχάλης Κουλούμπρης, υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στην εκλογική περιφέρεια Ρόδου

Αγαπητοί μου Συμπολίτες,

Θεώρησα καθήκον μου να συμπαραταχθώ και να συμμετέχω  στις προσεχείς  Αυτοδιοικητικές εκλογές ως υποψήφιος για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με την παράταξη « Οικολογικός άνεμος» των Οικολόγων Πράσινων στα Δωδεκάνησα. Γνωρίζω ότι η κίνηση αυτή είναι πέρα από κομματικές ιδεολογίες. Πιστεύει και ενδιαφέρεται ειλικρινά για τα προβλήματα του περιβάλλοντος των νησιών του Αιγαίου και για την Οικολογία γενικότερα. Η ενασχόληση μου με το περιβάλλον, ως μέλος και πρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος της Ρόδου όπου και κατοικώ,  περισσότερο από 20 χρόνια , η εμπειρία και η γνώσεις μου εγγυούνται την αποτελεσματική παρέμβαση μου σε αυτά τα θέματα. Θεωρώ  ότι η Οικολογία  δεν είναι μόνο θεωρία αλλά συνειδητή πρακτική με αίσθημα ευθύνης για τις επόμενες γενιές, για τα παιδιά μας. Όλοι επιθυμούμε μία καλύτερη ποιότητα ζωής σε μία καλύτερη πόλη σε ένα καθαρό περιβάλλον.  Απευθύνομαι λοιπόν σήμερα σε όλους εσάς,  τους  ευαισθητοποιημένους συμπολίτες μου και  ζητώ  με την ψήφο σας την στήριξη σας. Σας βεβαιώ ότι θα εργασθώ με όλες μου τις δυνάμεις για την επίλυση των  προβλημάτων του  περιβάλλοντος  αλλά και  για μία καλύτερη  ποιότητα ζωής για όλους μας.

Σας ευχαριστώ,

Με εκτίμηση

Κουλούμπρης Μιχάλης του Νικολάου, Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στην εκλογική Περιφέρεια Ρόδου

Σχολιάστε

